18 Ekim 2014 Cumartesi

Duygusuzluk



Buraya içimi döksem suçlu olur muyum!

Kurduğum cümleler huzursuzluk verir mi içime.

Dolanıp durur mu aklımda...

Neden böyle yazıyorum

Çünkü önceden yazmak rahatlatırdı 

Son zamanlarda farkettim ki yazınca bir suçluluk duygusu oluşuyor içimde.

İç sorgulamaya varıyor herşey.

Onca yazdıklarım 

yazıp sildiklerim

defterelere geçirdiklerim

yaktıklarım 

yırttıklarım...

Neler yazmamıştım ki 

her harf ve kelimenin bir anlamı vardı benim için. 

okuyan "ne yazmış bu" diyordu belki 
ama bana göre susutuğum herşeyi yazıyordum.

Hepsi de ağırdı yüreğime!

Yazdıkça hafifliyordum.

Kuş gibi oldum denilen cinsten...

Fakat bu aralar bu duygumu kaybettim. 
Galiba sadece bu duygumu değil bir çok duygumu kaybettim.

Hiçbirisi aradığım yerde değil, halbuki hepsini kendi elimle yerleştirmiştim içimin raflarına. 

şimdi hiçbirisi koyduğum yerde yerde değil.

Bana kalan tek duygu yorgunluk.

"Neyin nesidir bu yorgunluk da" diye mırıldarınıyorum arada.

Susuyorum olmuyor, 

konuşuyorum,

uyuyorum,

kitap okuyorum...

 Aklıma gelen ne varsa yapıyorum fakat hiçbir şey beni dinlendirdirmiyor.

Okuyanların "depresyondasın" dediğini duyar gibiyim.

Depresyonda mıyım..!

Bilmiyorum...

Değilim sanki...

Bu başka birşey

dokulamayan,

görülemeyen

fakat sürekli içimde taşıdığım bir duygu

adını  koyamadığm...

belki siz koyarsınız adını!




Sükut_u Kelam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder